Discoverer
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door The Crabfisher: Ik wil graag de orgineelen DVD van de Deadliest catch. Opnemen is tog altijd mindere kwaliteit.
Ja is minder, maar hetzelfde heb ik met een paar Detective serie's, ik neem ze op en als ik weer in GB ben dan koop ik de serie op DvD. Niet iedereen komt in GB, dus is het een probleem. Ik wel, dus heb een lijstje bij me en koop het daar, natuurlijk wel meestal zonder NL ondertiteling. Maak er een dagje Londen van 0f York, en je hebt wat je wil,en nog een leuk dagje uit er bij. Wil je iets hebben dan mag het wat kosten. Lizette.
|
| |
|
Explorer
|
Hou bol.com en al die andere sites in de gaten. Deadliest Catch is nog een redelijk nieuwe serie dus vooradt hij uit komt op DVD duurt het nog wel even.
|
| |
|
Crew Member
|
Ik wil graag de orgineelen DVD van de Deadliest catch. Opnemen is tog altijd mindere kwaliteit.
|
| |
|
Discoverer
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door The Crabfisher: Ik probeer nou al een poostje aan de Deadliest Catch DVD te komen. Maar de Discovery Channel winkel verschipt niet naar Nederland. Weet iemand hoe ik er aan kan komen???
Alvast Bedankt.
Groeten. Leroy en Jory
ja kijken en opnemen, ik kijk niet eens meer, is te veel herhaling, je was te laat. Lizette
|
| |
|