FORUMS

Forums  Hop To Forum Categories  Discovery Channel  Hop To Forums  Programma's    Deadliest Catch DVD
Pagina 1 2 
Go
New
Find
Notify
Tools
Reageren
-star Rating Geef een beoordeling!  Log in/Join 
Crew Member
geplaatst
Ik probeer nou al een poostje aan de Deadliest Catch DVD te komen. Maar de Discovery Channel winkel verschipt niet naar Nederland. Weet iemand hoe ik er aan kan komen???

Alvast Bedankt.

Groeten. Leroy en Jory

Bijdragen: 3 | Locatie: - | Geregistreerd:: 13 January 2006Reageren met citaatDeze bijdrage melden
Crew Member
geplaatst Hide Post
Hoi,

Mocht je nog op zoek zijn, ik heb 8 dvd's van ,Deadliest Catch te koop, allemaal nog nieuw, engels gesproken versie's.
Je kan me verder contacteren op "vbj@pandora.be"

gr
Jan

Bijdragen: 2 | Locatie: vbj@pandora.be | Geregistreerd:: 13 November 2008Reageren met citaatDeze bijdrage melden
Crew Member
geplaatst Hide Post
Hoi,

Mocht je nog op zoek zijn, ik heb 8 dvd's van ,Deadliest Catch te koop, allemaal nog nieuw, engels gesproken versie's.
Je kan me verder contacteren op "vbj@pandora.be"

gr
Jan

gr
Jan

Bijdragen: 2 | Locatie: vbj@pandora.be | Geregistreerd:: 13 November 2008Reageren met citaatDeze bijdrage melden
Crew Member
geplaatst Hide Post
ja ik heb de DVD's van DC en de muziek is van bon jovi met dead or alive

Bijdragen: 2 | Locatie: Leiden | Geregistreerd:: 20 September 2008Reageren met citaatDeze bijdrage melden
Crew Member
geplaatst Hide Post
quote:
Oorspronkelijk geplaatst door The Crabfisher:
Ik probeer nou al een poostje aan de Deadliest Catch DVD te komen. Maar de Discovery Channel winkel verschipt niet naar Nederland. Weet iemand hoe ik er aan kan komen???

Alvast Bedankt.

Groeten. Leroy en Jory

Ja ik heb alle DVD's op de HD staan en nu

Bijdragen: 2 | Locatie: Leiden | Geregistreerd:: 20 September 2008Reageren met citaatDeze bijdrage melden